§1
Właścicielem internetowego sklepu www.nakina.pl jest firma INCAR- Anna Smolarska. z siedzibą w Łodzi, ul. Kmicica 4c m. 9, działającą na podstawie wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nr 31446 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łodzi w Referacie Handlu, Usług i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi- Delegatura Łódź Widzew, al. Piłsudskiego 100, z dnia 23.12.1997, zwany Sprzedającym.
§2
Umowy zawierane są z wykorzystaniem sieci Internet, drogą telefoniczną oraz korespondencyjną. Przebieg transakcji oraz zasady ochrony danych osobowych od momentu zawarcia umowy do momentu dostarczenia towaru opisany jest w „Zasadach Sprzedaży i Polityki Prywatności” prezentowanych na stronie www.nakina.pl w zakładce Zasady Sprzedaży i Polityki Prywatności.
§3
W momencie potwierdzenia zamówienia przez pracownika nakina.pl podczas kontaktu z klientem tak drogą mailową jak i telefoniczną, zawarta zostaje, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, umowa sprzedaży, która wiąże obie strony.
§4
Umowa, o której mowa w paragrafie 3 zostaje zawarta w języku polskim. Treścią umowy są potwierdzone przez pracownika nakina.pl zamówienia oraz niniejszy Regulamin wraz z Zasadami Sprzedaży oraz Polityki Prywatności- stanowiącymi jego część. Przedmiotem umowy są towary lub usługi zawarte w złożonym zamówieniu. Regulamin wraz z Zasadami Sprzedaży i Polityką Prywatności można pobrać w formacie PDF (link) lub Word (link).
§5
W przypadku zastrzeżeń odnośnie sposobu, jakości i formy obsługi, jakości i cech towaru lub wątpliwości związanych z umową- wszelkie informacje uzyskać można pod firmowym numerem telefonu (42) 670 10 62 w godzinach 10-18 oraz pod adresem mailowym biuro@nakina.pl lub adresem korespondencyjnym: INCAR, ul. Kmicica 4c m.9, 92-433 Łódź. Sprzedający zobowiązuje się do ustosunkowania do ewentualnych uwag i zastrzeżeń bez zbędnej zwłoki i wyjaśnienia ich w formie ustalonej w trybie roboczym z Kupującym.
§6
Wszystkie transakcje zawierane są na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).
§7
W przypadku sporu klient ma prawo zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta, Sądu Polubownego lub sądów powszechnych zgodnie z ich właściwością.
§8
Firma nakina.pl w swojej działalności stosuje się do zasad pragmatyki i rzetelności kupieckiej oraz kodeksu etycznego: Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym