wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Polityka prywatności
Kategorie
Kontakt
  • Incar
    Kmicica 4c / 9
    92-433 Łódź, Poland
    tel: +48 42 670 10 62
    tel: +48 501 74 74 44
    NIP: 725-002-47-90
  • E-mail:biuro@nakina.pl
  • Telefon+48 42 670 10 62
    +48 501 74 74 44
  • Godziny działania sklepuponiedziałek- piątek 12.00 - 16.00 Monday Friday 12.00 - 16.00

Polityka prywatności

Polityka Prywatności

Poniżej znajdują się informacje, dotyczące zbierania danych osobowych  Klientów podczas odwiedzania naszej witryny i na kolejnych etapach realizacji zamówienia. Przedstawiaja one w jaki sposób zabezpieczamy  dane oraz jak można je na bieżąco weryfikować. Poinformujemy Klienta o prawie wyboru odnośnie przetwarzania danych, jak i możliwości ich całkowitego usunięcia po realizacji zamówienia i dostarczeniu towaru.

1. Administrator danych osobowych klientów sklepu www.nakina.pl

Administratorem danych osobowych klientów sklepu www.nakina.pl oraz osób korzystających z serwisu www.nakina.pl w rozumieniu przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych jest:

INCAR
Kmicica 4c m. 9
92-433 Łódź

NIP: 725-002-47-90
REGON: 470570294

wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nr 31446 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łodzi w Referacie Handlu, Usług i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi- Delegatura Łódź Widzew, al. Piłsudskiego 100

Zbiory danych zostały zgłoszone i zarejestrowane w rejestracji Głównego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO) pod numerem 134533

2. Zakres i cel przetwarzania danych

2.1 Dane osobowe klientów i osób korzystających z naszej witryny przetwarzane są przez nas w celu prowadzenia sklepu www.nakina.pl, a w szczególności:

  1. świadczenia dostępnych za jego pośrednictwem usług sprzedaży,
  2. obsługi procesu rejestracji tj. czynności polegającej na założeniu przez klienta Konta Klienta (jeżeli chce być posiadaczem takiego konta) i logowania do tego konta,
  3. ewentualnego dochodzenia roszczeń,
  4. przesyłania przez nas na wskazany adres poczty elektronicznej - w formie elektronicznej - zamówionego biuletynu (newsletter), ofert handlowych oraz informacji o nowościach i promocjach,
  5. wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną,
  6. zapewnienia sprawnego funkcjonowania sklepu,
  7. tworzenia wewnętrznych raportów i analiz,
  8. tworzenia statystyk oglądalności podstron serwisu sklepu,
  9. dostosowania serwisu sklepu do potrzeb klientów,
  10. zawarcia i wykonywania Umowy sprzedaży produktów (włącznie z dostawą produktów) i obsługi reklamacji.

2.2. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie nie jest obowiązkowe (jest dobrowolne), ale jest konieczne do świadczenia przez nas ww. usług. Dane osobowe, które podasz i na których przetwarzanie wyrazisz zgodę, będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, jakim obejmie dana zgoda.

Dane będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ww. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych. Klient ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić do administratora danych, w formie pisemnej.

3. Dane zbierane podczas rejestracji w sklepie nakina.pl

Każdy potencjalny klient ma możliwość obejrzenia asortymentu proponowanego przez nasz sklep bez rejestracji w systemie - na tym etapie nie pobieramy żadnych danych.

Jeśli zdecydujesz się na zakup towaru w naszym sklepie, możesz wskazać opcję założenia konta użytkownika, na którym będziesz mógł w przyszłości obserwować losy swojego zamówienia oraz przejrzeć historię swoich wcześniejszych zakupów. W tym celu poprosimy Cię o podanie niezbędnych w tym procesie danych tj. imienia i nazwiska, adresu, telefonu oraz adresu e-mail, który będziesz wykorzystywać przy opcji logowania. Masz oczywiście do wyboru możliwość realizacji zamówienia bez konieczności zakładania konta.

4. Dane uzupełniane podczas transakcji zakupu

Jeśli zdecydujesz się złożyć zamówienie w naszym sklepie, poprosimy Cię o podanie następujących danych: imię, nazwisko, telefon, e-mail, adres dostawy oraz informacji dotyczących formy płatności. Wszystkie powyższe elementy są niezbędne do przeprowadzenia sprawnej transakcji zakupu - abyśmy mogli potwierdzić realizację zamówienia, poinformować Cię o ewentualnych opóźnieniach i dostarczyć wybrane produkty pod wskazany adres. Możesz również poprosić o wystawienie paragonu lub faktury VAT, zaznaczając odpowiednią opcję na formularzu zamówienia. W przypadku fakturowania transakcji poprosimy dodatkowo o podanie: numeru NIP, nazwy firmy oraz adresu siedziby, a w odniesieniu do osób fizycznych - o podanie adresu zamieszkania.

Pozostałe dane osobowe nie są wymagane.

5. Dane zbierane automatycznie

5.1 Jest możliwe, że podczas odwiedzania naszej strony zostaną zarejestrowane następujące informacje: numer IP twojego komputera, nazwa domen, typ używanej przeglądarki i rodzaj systemu operacyjnego. Dane te są zbierane przez Google Analytics - powszechnie znany i wykorzystywany na rynku system internetowy do badania statyk odwiedzin stron internetowych udostępniany przez Google, Inc. (“Google”).

5.2 Google Analytics używa "cookies", czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie łączyła adresu IP klienta z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe. Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej. Informacja dotycząca „Cookiem” znajduje sie na stronie www.nakina.pl w zakładce Polityka cookies

6. Dane zbierane, które zachowujemy i e-mailowy newsletter

6.1 Jeśli zwracasz się do naszego sklepu z zapytaniem odnośnie realizacji Twojego zamówienia, uszczegółowienia danych, zapytania o produkt, zarówno e-mailowo jak i telefonicznie, to przekazujesz nam swoje dane, czyli: nr telefonu, imię i nazwisko, adres e- mail. Są to dane, które wcześniej, Szanowny Kliencie, podałeś i na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę. Wszystkie te elementy wykorzystywane są wyłącznie do potwierdzenia Twojej tożsamości i kontaktu z Tobą, w celu udzielenia wyczerpujących informacji odnośnie nurtującego Ciebie problemu, związanego z naszym asortymentem. Informacje uzyskane od klienta nie są katalogowane i udostępniane podmiotom trzecim, poza przypadkami wyszczególnionymi w niniejszej Polityce Prywatności.

6.2 W przypadku podjęcia przez Ciebie decyzji, dotyczącej otrzymywania newslettera z naszego sklepu (opcję możesz zaznaczyć na formularzu zamówienia bądź przy zakładaniu konta), Twój adres e-mail zostanie umieszczony w bazie klientów. Dzięki temu będziesz otrzymywał najnowsze informacje o asortymencie, aktualnych promocjach i wydarzeniach z naszego sklepu. Możesz jednak w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji naszego newslettera. Każda wiadomość reklamowo-promocyjna przesyłana przez naszą firmę do klienta, posiada jasną instrukcję jak można zrezygnować z jej otrzymywania. Gwarantujemy, że bez Twojej zgody nie będziemy wysyłać żadnych materiałów marketingowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą "o świadczeniu usług drogą elektroniczną" z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).) – opcja  gdy masz newsletter

7. W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane

7.1 Wszystkie informacje i dane podane przez Ciebie wykorzystujemy wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia i nie przekazujemy ich żadnym firmom zewnętrznym, a jeśli zamierzamy je udostępnić to wyraźnie komunikujemy to wraz z informacją w jaki sposób możesz nie wyrazić na to zgody.

7.2 Dostęp do Twoich danych w naszej firmie mają tylko odpowiednio przeszkolone osoby, zajmujące się bieżącą obsługą zamówień. Jeśli wybierzesz inny niż osobisty odbiór przesyłki, niezbędna jest pomoc kuriera, który bezpiecznie dostarczy Tobie zamówiony towar. Przekazujemy mu wtedy niezbędne informacje, konieczne do sprawnego dostarczenia towaru: imię i nazwisko, telefon i adres dostawy - aby mógł zweryfikować rzeczywistego odbiorcę zamówienia i dowieźć produkty pod odpowiedni adres. Numer telefonu okazuje się być niezbędny przy uzgodnieniu dogodnej godziny odbioru przesyłki.

7.3 Podczas płatności kartą kredytową na stronach naszego sklepu potwierdzamy Twoje dane, tj. imię i nazwisko, adres aby wstępnie zweryfikować transakcję. Numer karty kredytowej nie jest nam znany. Poprzez bezpieczne i zaszyfrowane połączenie Twój numer karty kredytowej zna tylko wybrany przez Ciebie akceptant kart płatniczych - bądź firma PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.

7.4 W sytuacji naruszenia Regulaminu zamieszczonego na naszej stronie, złamania prawa, lub gdy zaistnieje taka konieczność określona przepisem prawnym, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości. Możemy je także udostępnić w wypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych. Poza tymi przypadkami informacje dotyczące Twojej tożsamości nie zostaną ujawnione osobom trzecim.

8. Sposób kontaktu naszej firmy z klientem

Nasi handlowcy kontaktują się z Tobą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tą drogą będą przekazywać Tobie wszystkie ważne informacje, dotyczące Twojej transakcji.

Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych i podałeś swój adres e-mail, to te informacje trafią do Ciebie właśnie tą drogą. W każdej chwili możesz jednak cofnąć zgodę na subskrypcję tych informacji.

9. Weryfikacja danych osobowych

W każdej chwili klient ma możliwość zmiany hasła, aktualizacji, bądź weryfikacji swoich danych po zalogowaniu się do naszego systemu na swoim koncie użytkownika. Możesz się również zwrócić z tą prośbą dzwoniąc do nas lub wysyłając e-mail. Nie możesz jednak samodzielnie zmienić danych użytych do aktualnie realizowanej transakcji zakupu, ponieważ są one częścią rachunku lub faktury. W razie zaistnienia problemu na tym etapie, skontaktuj się z nami telefonicznie. Postaramy się pomóc.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu